close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דק סינטטי לגינה – השיקולים וההמלצות שכדאי להכיר

מערכת שורשיח סיוון, תשפ10/06/2020

הדק האיכותי והעוצמתי ישרת אתכם לאורך זמן רב יותר, ללא כל צורך בתחזוקה יקרה או מורכבת, ולנושא הזה יש חשיבות עליונה בתכנון הדק שלכם

תגיות:
החצר הפרטית היא חלומם של ישראלים רבים, וברי המזל שזכו להגשים
אותו מחפשים דרכים ייחודיות ליהנות מהמרחב המופלא שעומד לרשותם. בין הצמחים והפרחים הם זקוקים גם לפינה נעימה עליה יוכלו לפרוש מערכת ישיבה מרווחת, שולחן אוכל מפנק ואולי גם ערסל או מיטת שיזוף. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות דק סינטטי, ולפני שאתם מכניסים אותו לחצר שלכם, הנה כמה נקודות למחשבה.

דק סינטטי עמיד יותר
יש היום מגוון חומרי גלם, חלקם יפים ומרשימים יותר או פחות, אבל השאלה החשובה באמת היא איזה חומר גלם יכול לעמוד בגבורה גם בפני השמש הישראלית החמה או בפני הגשם שמגיע לבקר מפעם לפעם. דק סינטטי לגינה נחשב לפתרון האולטימטיבי, בעיקר משום שהוא עמיד הרבה יותר הן בפני קרני השמש, והן בפני נוזלים ורטיבות. הדק האיכותי והעוצמתי ישרת אתכם לאורך זמן רב יותר, ללא כל צורך בתחזוקה יקרה או מורכבת, ולנושא הזה יש חשיבות עליונה בתכנון הדק שלכם.

דק בהיר נעים יותר
אחרי שהגדרנו את חומר הגלם, הגיע הזמן לקבוע את גוונו של הדק, ובשלב הזה חשוב להזכיר נושא אחד מרכזי. לדק בצבעים כהים יש נטייה להתחמם מעט יותר בימי הקיץ, מה שבהחלט עלול להקשות על מי שמעדיף להסתובב ללא נעליים. ההליכה ברגליים יחפות תהיה קצת פחות נעימה בתקופה הזו, ולכן אפשר ואף מומלץ לתכנן דק בגוונים בהירים יותר – שיתחממו הרבה פחות.

דק שמבטיח עיצוב אסתטי
סביר להניח שהשקעתם זמן ומחשבה בתכנון החצר שלכם, בחרתם בקפידה את תמהיל הצמחייה ואתם חולמים על הקפה של הבוקר, ממנו תיהנו בזמן שאתם נשענים לאחור, מוקפים בעצי פרי וצמחי תבלין. כדי להשלים את התמונה ולהבטיח עיצוב מרהיב ואסתטיקה ללא פשרות, כדאי לוודא שאתם בוחרים דק המשתלב בעיצוב הכללי. תוכלו לבחור את זווית השיפוע שלו, לשבור את הקווים הישרים עם דק עגול יותר ואף לתכנן פתרונות אחסון מחומרי גלם וצבעים מתאימים כדי ליצור עיצוב אחיד ונקי במרחב כולו. תוכלו גם להתייעץ עם אנשי המקצוע כדי להבטיח תכנון מדויק ונכון כבר מהצעד הראשון.

בTREX תקבלו מידע והסבר מפורט אודות התקנת דק סינטטי לגינה בהתאמה לצרכים שלכם ולמידות המיוחדות של חצר הבית או חצר העסק שלכם. אצלנו תמצאו גם חיפוי עץ סינטטי לקיר, התקנת דק, ומעקות. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 077-9973060  או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה